Strony

poniedziałek, 27 września 2010

po weekendzie

cześć☻;)  przepraszam, że dawno nie pisałam, ale miałam bardzo mało czasu ;<  weekend minął, ale.. za 5dni jest kolejny, trochę pozytywu w tym zawirowanym tygodniu;d w weekend robiłam dużo zdjęć, zarówno na bloga jak i na aukcję, trochę się uczyłam,czytałam książkę,pt."Kamienie na szaniec"-książka ogólnie mi się podobała, ale lektur nie lubię czytać, poza tym wychodziłam na dwór z Kamilą i z moim psem xD co do szkolnych spraw do dostałam: 6 z wosu i z ang 5 ihaaaaaa, poza tym miałam szczęśliwy numerek xd .Z Kamilą codziennie piszemy prasówkę, szczerze to podoba mi się to :D ogólnie lubię sprawy dotyczący kraju i polityki!!:D W szkole zostałyśmy mianowane na funkcję:informatorów ds.strony internetowej :D nasza pierwsza akcja: notatka z wycieczki pttk i notatka z dyskoteki+zdjęcia :D zobczymy co z tego wyjdzie :P jutro robimy też prezentację na bio :) i fakultety z siatkówki jutrrrrrro!:D no, ale muszę wcześniej wyjść bo sprawdzian z angielskiego w środę,a nic się nie uczyłam :D i w środę też dyskoteka połączona z otrzęsinami :D .. wkleję zdjęcia, które robiłam, przepraszam za słabą jakoś i nie przerobione jakoś super zdjęcia, ale nie miałam czasu :) następnym razem zrobie je trochę lepiej :D na początek ubrania które kupiłam w zeszłą niedzielę XD   ola-czysieek
Cropp
Cubus
C&A
C&A

PS.Komentujcie więcej, bo to dla Was piszemy te blogi! :)

13 komentarzy:

  1. Kocham twoją zieloną koszulkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe mam taką samą bluzę , w Croopie kupiona nie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ocen , też bym chciała takie mieć , a co do ubrań to bardzo ładne są , ale jednak myślę , że koszula najładniejsza ; ]

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie zrobiłaś te zdjęcia XD

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje, dziękuje ;) zdjęcia nie są perfekcyjne, ale następnym razem postaram się lepiej je wykonać i przerobić dla Was :) / moim zdaniem też koszula jest najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia , a tak poza z ciekawości , to co wystawiasz na aukcje ?

    OdpowiedzUsuń
  7. WOS jest zajebiście nudny -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie zrobione zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a różne: 4pary butów,4pary spodni,2bluzy i bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mogłabyś mi podać link , bo szukam fajnych , tanich i nie zniszczonych ciuchów :) ?

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne podam jak je wystawie na aukcję ;) rzeczy są bardzo dawno kupione, ale nie są zniszczone :D

    OdpowiedzUsuń
  12. , aha . no to czekam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)