Strony

poniedziałek, 4 października 2010

hejcia XD

I znowu się zaczęła szkoła ;< ale ja nie lubię poniedziałków , no, ale 5dni i kolejny weekend!XD Dzisiaj dowiedziałam się, że dostałam szósteczkę ze sprawdzianu z angielskiego,ihaaa :D cudownieee! :) na polskim oglądaliśmy film,pt. 'Akcja pod Arsenałem' szczerze to mi się podobał, ale nie chciało mi się siedzieć i oglądać 2h tego filmu =,= na religii jak zwykle rysowałam jakieś wzorki w zeszycie, na his jakaś mapka głupia, której nie umiałam zrobić, hahaha xd na wf-siatka, byłam zaskoczona, bo myślałam, że nie będziemy mieć w najbliższym czasie xD W szkole było tak strasznie zimno ;< chyba znowu będę chora.. *_* Jutro sprawdzian z matmy, na technikę 100słów pismem technicznym,jakiś meeeega długi temat z bio,ale jak zawsze ciekawy, głupi z geo, ale chemia wszystko rewanżuje : ) no ale i tak nie wyrabiam =,= w piątek z bio z 7 tematów sprawdzian, ani jednego nie umiem XD jutro wreszcie fakultety z siatki!!:D zapraszam jeszcze raz na moją aukcję - klik , mam nadzieję, że coś dla siebie wybierzecie :) zdjęcia, które robiłam jakieś 2tygodnie temu, pzdr, olaa

 kochany kubek z Londynu <3

8 komentarzy:

  1. napisałam ci pod tamtym postem

    OdpowiedzUsuń
  2. a okej :) a które rzeczy chciałabyś kupić ? ;> możesz dać linka znajomym? byłabym wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  3. więc ta bluza z MOODO i interesują mnie buty z adidasa , tylko że mam dużą stopę / 41 . są inne rozmiary ? ok spoko .

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam innych rozmiarów, wiesz co ja mam nogę 39-40 i są na mnie dobre :) według mnie na ciebie też będą dobre, ale to twój wybór :) daj znać jak się zdecydujesz xD

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę się jednak boję bo są drogie te buty .

    OdpowiedzUsuń
  6. wiesz co buty z adidasa są jeszcze droższe :) uważam, że to dobra cena :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie no są bardzo ładne :) ale jak będą za małe

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)