Strony

czwartek, 4 listopada 2010

~

hej! dzisiaj zdawało mi się, że będzie masakrycznie dużo nauki, a jednak szybko się uwinęłam.. Jutro trochę sajgon w szkole, bo mamy spr. z angielskiego,kartkówkę z matmy i to tuż po basenie! aaa! będzie ciężko :D Dzisiaj w szkole całkiem dobrze, na religii pan nam mówił, że grzechem jest jedzenie cukierków z alkoholem, hahaha! on naprawdę przesadza! już o 'Pawełkach' nie wspomne..XD na niemieckim zgłosiłam np. ale robiliśmy zadania i anulowała nam np. i nawet dostałam dwa plusy XD najgorzej było chyba na plastyce, no i nie mieliśmy ostatniej lekcji-angielskiego :) wczoraj na poprawę humoru po masakrycznym sprawdzianie z geo graliśmy mecz w siatkówkę(rozgrywki klasowe) i wygrałyśmy 2:1 :) było ciężko, bo zapisało się ogólnie 12dziewczyn, a przyszło 6 bo reszta olała sprawę, ale potem oczywiście będą przyjmować honory!*_*  oczywiście nie dość, że musiałyśmy czekać 2h na ten mecz i nawet nie wiedziałyśmy, że w ten dzień ma być i niektóre dziewczyny załatwiały strój jak mogły, to niektóre miały dom blisko szkoły, ale nie.. aj! jak ta tego nie lubię! i jeszcze te dziewczyny, które przegrały mówiły, że to one nie miały składu, hahaha! tylko, że one miały taki skład jak zawsze, a my nie i o meczu wiedziały wcześniej XD / nudzi mi się w domu, nie mam co robić, komputer mi się nudzi, wyjść się nie da bo ciemno się robi po 16, w telewizji same nudy *_* nie mam co z sobą zrobić, to denerwujące~ a co wy robicie w wolnym czasie? ;> Ola

zdjęcia stare :)

7 komentarzy:

  1. Hahaha niezły ten wasz katecheta/ksiądz? Niektórzy się uważają za taką wyrocznię ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranego meczu , a co do tych dziewczyn z przegranej drużyny to na pewno tak gadały żeby się obronić ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranego meczu. Jestem z Ciebie (Was) dumna :P
    Jeśli się nudzisz możesz np. poczytać, upiec jakieś fajne ciasto/ciasteczka, popleść bransoletki z muliny...

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ; pp .

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)