Strony

poniedziałek, 22 listopada 2010

Zmęczenie

Hej!
Właściwie dzisiaj nic specjalnego się nie wydarzyło . Zwykły dzień w szkole taki jak każdy inny . Może poza jedną rzeczą .Na ostatnim zebraniu samorządu została wybrana nowa przewodnicząca sekcji dyskotekowej. Ilona wybrała sobie następczynię , z której nie wiem czy ktoś się cieszy . Odbyło się głosowanie no i Patrycja objęła jej miejsce . Dzisiaj jednak ,gdy nauczycielka , która należy do samorządu dowiedziała się o tym była bardzo nie zadowolona i zarządziła natychmiastowej zmiany . Osobiście bardzo się z tego cieszę , ponieważ Patrycja moim zdaniem zupełnie się nie nadaje do roli przewodniczącej . Jutro ma się odbyć kolejne głosowanie , obawiam się że większość osób (przynajmniej z 3 gim.)będzie za nią . Wiem tylko, że wszyscy z 2 są za Kamilą . Może ona ogarnęłaby to wszystko,ponieważ te wszystkie zebrania to jeden wielki rozgardiasz! Wszystko okaże się jutro . Aktualnie szukam jakiś wróżb andrzejkowych(bo tak ustaliłyśmy),jest ich tyle , że nie wiem którą wybrać -.- A muszę tylko jedną ... Tak poza tym to nic specjalnego . Jestem tylko okropnie zła , bo zmarnowałam prawie półtorej godziny na robienie głupiej bryły z techniki ;/ I w końcu żadna mi nie wyszła . Mimo tego , że nie było dużo zadane jestem strasznie zmęczona, najchętniej poszłabym spać i zapomniała o wszystkich sprawach i problemach ! Buziaki *-* Kamila .

25 komentarzy:

  1. superowe są te zdjęcia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam się szczerze , że uwielbiam wróżby andrzejkowe :) zawsze w Andrzejki spotykamy się ze znajomymi i wróżymy sobie . najlepsze są te z wosku ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog !!
    podoba mi się bardzo :***
    więcej notek !


    jeśli chcesz napisz komentarz i dodaj do obserwowanych :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepiej będzie jak wszyscy się dogadacie , żeby nikt nie miał wątów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to widzę, że macie niezłe zamieszanie z tą przewodniczącą.
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę udanej dyskoteki , rewelacyjne zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra blog ;P Zapraszam rowniez na moj ;]

    http://dancelivestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm. pamiętam jak też pisałam takie rzeczy jak Ty. no nie dokładnie, ale o takiej codzienności... to było dawno, dawno temu ;) wiele się zmieniło od tego czasu, inny blog. inne wszystko. fajnie uświadomić sobie, że zmieniło się na lepsze.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia z sercami chyba nigdy mi się nie znudzą :)

    No niestety często przewodniczącymi są nieodpowiednie osoby...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny. Wy jesteście w gimnazjum? Mnie się wydawało, że w liceum. ale może coś pomieszała. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A Ty nie startujesz w wyborach..

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuję bardzo :) . fajne zdjęcie z ręką ;d ee dlaczego? Ja tam sie bawiłam , jak mogłam . Tylko u mnie strasznie krótka bo tylko dwie i pół godziny .. xd

    OdpowiedzUsuń
  13. `heii ;]]
    co tam ?.
    bd. mnie obserwować ??. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  14. `troche smutno, ale mandarynki podnosza mnie na duchu ;DD
    jak sie nazywacie ?.

    OdpowiedzUsuń
  15. `miło mi ;]]
    ja jestem Klaudia, ale mów mi Poppy, tak jak wszyscy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  16. `pewnie nie ;D
    u cb w miescie tez jest juz wszystko przykryte sniegiem ?.

    OdpowiedzUsuń
  17. `u mnie juz dawno był pierwszy snieg, a teraz na dworze jest pełno białego puchu,a kałuze zamarzają ;pp

    OdpowiedzUsuń
  18. `jedynie co lubie wzimie to prezenty pod choinka ;DD

    OdpowiedzUsuń
  19. `chyba nie ma takiej osoby na swiecie ;DD
    wszystkjo co jest związane z zima omijam szerokim łukiem ;pp
    jestem zmarźlakiem xdd.

    OdpowiedzUsuń
  20. no u mnie też totalny brak ludzi ;/ ale co taam ... xd u nas jakiś był -.- nawet normlane puszczaał ;d - chociaż i tak w tam tym roku byłaa 1oo razy lepsza!xd

    OdpowiedzUsuń
  21. `na łyzwach tez kocham jexdzic <33
    kiedys wpadłam na jakiegos chłopaka i go przewróciłam no i pare sekund na nim lezała, jaki wstyd ;DD

    OdpowiedzUsuń
  22. `ha ha ha ;D
    musze przyznac, ze ten chłopak, był nawet ładny i sie do mnie uśmiechnął ;DD

    OdpowiedzUsuń
  23. `chciałam, tylko, ze ze mnie taki przyjeb i sie wstydziłam ;pp

    OdpowiedzUsuń
  24. `no własnie i jeszcze po taki upadku ;DD
    ja z natury jestem strasznie otwarta tylko w nowym towarzystwie raczej nie ;]]

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)