Strony

piątek, 29 lipca 2011

porządki

Dzisiaj postanowiłam zrobić gruntowne porządki :) No może nie do końca z własnej woli, ale kiedyś trzeba, szczególnie, że pogoda dopisywała. Zaczęłam od podwórka. Trzeba było obciąć zwiędnięte róże, posprzątać je, pozmiatać kostkę i parę innych porządków. Trochę z tym zeszło, ale efekt cieszy oko : ) Mimo wszystko nie lubię robić porządków.
Teraz lecę sprzątać w szafie, bo muszę wyrzucić sporo starych, za małych ciuchów!
Ola






43 komentarze:

  1. Uwielbiam porządki i sprzątanie, a najbardziej kocham porządek i odpoczynek po sprzątaniu;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja tego nienawidzę;o dobrze że mieszkam w bloku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj robiłam podobne porządki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe fajne to ostatnie zdjęcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. też robiłam ostatnio porządki ;)
    u mnie nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kwiatuszki. :) (były.. :p)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kwiatuszki. :) (były.. :p)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja dzisiaj grabiłam trawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez ostatnio musialam robic takie porządki ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, mi się przydadzą takie w szafie i na kompie ^^

    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie cierpię sprzątać. ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. haha jak ja kocham porządki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja za to nienawidzę wziąć się za sprzątanie ale jak już to robię to porządnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia, ja zabieram się jutro. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja lubię sprzątać tylko jak mam gorszy dzieńxd

    OdpowiedzUsuń
  16. od razu talent,uczę się od mamy ona jest w tym świetna, gotowanie to moja pasja można tak powiedzieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. hehehe podziwiam ;D
    mi by się nie chciało XD

    Zapraszam do mnie na:
    http://paticee.blogspot.com
    Pozdrawia Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię sprzątać :D dobrze się czuję kiedy wszystko wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uwielbiam porządki ;) cały dzień dzis spedziłam na właśnie porządkach ;)
    bardzo ciekawy blog obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  20. hah :D też nie dawno musiałam ogarnąć moją szafę z starych ciuchów .

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nienawidzę sprzątać,ale jak już posprzątam to jestem z tego zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nielubię sprzątać, ale jak mnie czasami cos najdzie to nie mogę przestać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam cos na pewno dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki za komentarz ;)fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie lubię sprzątać, ale kiedyś trzeba to zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. powodzenia xD
    ja już 3tyg mam porządek w pokoju ;p
    tak, tak, to moje nowe postanowienie ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam porządkować, ale tylko własną przestrzeń, najlepiej swój pokój ;) jeszcze nigdy nie widziałam tak ładnych zdjęć zamiatania !:D Hah, wygląda apetycznie;)
    zapraszam do obserwacji www.pozerki.pl


    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również już od rana sprzątam .:))

    OdpowiedzUsuń
  29. też bym musiała zabrać się za gruntowne porządki, ale jak to mówią - mam słomiany zapał do tego ; dd
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. miło mi bardzo .;)
    Ja również sie dodaję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. ja też robiłam porządki w szafie! ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo porządki ;)na pewno było warto

    OdpowiedzUsuń
  33. śiwetny blog <3
    jesli chcesz możemy sie poobserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Też ostatnio sprzątałam, co prawda nie kwiaty, ale swój pokój - nie wiem co gorsze, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. http://raroika.blogspot.com

    KONKURSY - lewy pasek bloga.

    Dodaj do Obserwowanych.

    Zdjęcia z sesji zdjęciowych, backstage.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuje bardzo za takie miłe słowa. Będę wpadać regularnie :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiem dlaczego, ale u mnie porządki wywołują wspomnienia. Może przez znajdowanie rzeczy o których już praktycznie zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. oj, w taką pogodę sprzątanie to chyba najlepsze rozwiązanie na nude

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tez biorę się za porządki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)