Strony

czwartek, 16 września 2010

Dzień jak codzień.

Siema .
Ostatnio dość rzadko dodajemy notki , bo nie ma za bardzo na to czasu . Tyle się nauki naskładało ... A tak poza tym to nic ciekawego się nie dzieje , tydzień wygląda tak : szkoła , odrabianie lekcji , zajęcia dodatkowe , telewizja/komputer , sen . I w kółko .
Dzisiaj również nic fascynującego . Muszę się pochwalić , że udało mi się złapać kilka dobrych ocen :) Wczoraj byłam pytana z angielskiego , a dzisiaj z niemieckiego . Stwierdziłyśmy z Olą , że na pewno nie idziemy na mat-fiz . Z matmą po prostu jest jedna wielka masakra -.- Chciałabym to rozumieć tak jak niektórzy z mojej klasy . Więc wybieramy się na bio-chem , chyba że nie uda nam się dostać to wtedy w razie  czego human + geo . Dowiedziałyśmy się dzisiaj również , że jesteśmy rocznikiem , który będzie musiał pisać osobno test z matematyki po 3 gim . Nie wiem jak ja to napiszę , brak mi słów . : (((
Jutro zamierzamy się zgłosić do odpowiedzi z biologii . Trzymajcie kciuki :D Kamila .

5 komentarzy:

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)