Strony

poniedziałek, 13 września 2010

Coś i nic .

Siema .
No to mamy koniec weekendu , który był kolejnym nudnym spędzonym w domu . Poza sobotnim porankiem , wreszcie byłam z mamą na zakupach w Tomaszowie ;) Kupiłam sobie  bluzkę , spodnie i bluzę . Trochę jestem zła , bo nie było wgl . butów przynajmniej takich jakbym chciała ; ( No , ale cieszmy się , że zakupy prawie udane . Chciałam zrobić zdjęcia , ale nie za bardzo mi wyszły . Oglądałam film , ale był tak beznadziejny , że nie radzę wam oglądać ,, Happy Ever Afters '' . A tak poza tym to nudy .



Dzisiaj w szkole nawet nieźle , dzień minął bardzo szybko :) Dostałam 4 z fizyki z testu z tamtego roku . Oczywiście przeze mnie Ola dostała również 4 , bo jej coś źle powiedziałam przez swoją głupotę XD . Nie wspomnę o co chodzi , bo to głupie i śmieszne ;D Powoli zaczyna się nakładać coraz więcej nauki :( Nie chcę mi się nawet myśleć , że niedługo będziemy siedzieć do 19 , albo i później . No , ale cóż trzeba się z tym pogodzić i tyle . Kamila .



4 komentarze:

  1. buhahaha 4 dostały ; pp słabiaki XD

    OdpowiedzUsuń
  2. w reedboku ostatnio były fajne ;) nie wiem czy dobrze napisałam XD

    OdpowiedzUsuń
  3. wstaw zdjęcia ciuchów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)