Strony

sobota, 2 października 2010

aukcja

Cześć :) Wreszcie znalazłam chwilę czasu na napisanie ;) Mam trochę urwanie głowy. Wreszcie też wystawiłam te aukcje na allegro. Podam link - klik . Mam nadzieję, że coś wybierzecie dla siebie :) Polećcie te rzeczy znajomym, byłabym wdzięczna. Trochę się napracowałam nad tymi aukcjami więc chciałabym coś sprzedać :) A tak poza tym: cieszę się, że jeszcze trwa weekend :) dzisiaj się trochę pouczyłam, żeby jutro było luźniej, odrobiłam lekcje na poniedziałek i porozwiązywałam zadania z matmy na sprawdzian. Potem wyszłam z Kamilką, Tirą(mój pies) no i z chłopakami bo po mnie przyszli, ale oni się chamsko zachowują *_* i jest mi teraz zimno! a co do szkoły jeśli jesteście zainteresowani to bardzo się bałam, że mnie spyta z plastyki,a nie umiałam i nie zgłosiłam np, ale na szczęście nie spytała!:D a ogólnie to spoko, ale teraz się już zaczyna poważna nauka, ale myślmy pozytywnie, ihaaaa. XD oglądam jakieś tam Stand up. Dodam parę zdjęć które dawno zrobiłam jak byłam z Leffciem <3 .. by czysieek


12 komentarzy:

  1. ej co wy macie za tych kolegów że raz was wyzywają teraz są chamscy ; /

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcie dodałaś te aukcje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ogólnie są spoko, ale czasami są chamscy, ja sobie nie pozwalam, ale Kamila czasem tak/ dodałam mam nadzieję, że coś wybierzesz, fajnie by było :) napisz potem czy coś dla siebie wybrałaś Angelika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za film ? chyba Step up ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Stend Up-Zabij mnie śmiechem na Polsacie

    OdpowiedzUsuń
  6. aha :D nie słyszałam i co fajny ?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie zbyt, wole Ranczo oglądać XD

    OdpowiedzUsuń
  8. no Ranczo jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się na tej aukcji niektóre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz co upatrzyłam sobie już jedną bluzkę i buty , ale muszę jeszcze mamy pogadać z rodzicami

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)