Strony

wtorek, 1 marca 2011

bluzki

Grr. los tak chciał, że muszę drugi raz od nowa pisać, bo wystąpił jakiś błąd podczas dodawania -.-
Więc witam was w środku tygodnia. Piszę teraz tak na szybko, ponieważ nie mam czasu siedzieć za bardzo na komputerze. Tak więc wracając do szkoły po prawie dwóch tygodniach chorowania mam sporo nadrabiania, ale się nie dam! Jutro piszę kartkówkę z niemieckiego i zostanie mi tylko sprawdzian z angielskiego i kartkówka z plastyki, na które jestem już umówiona. Dzisiaj byłam na korkach z matmy i powoli nadganiam materiał. Jutro niestety poza niemieckim piszemy sprawdzian z polskiego, na który chyba umiem :) No jakby nie wspomnieć o trenach? Oczywiście tak chciałam się nie pomylić, że wszystko zapomniałam i skończyło się na trójce, którą udało mi się poprawić na piątkę. Czwartek i piątek zapowiadają się luźnie poza ,,możliwą'' kartkówką z wosu -.- Nie zbyt jestem tym uradowana, ponieważ nienawidzę ani wosu ani historii. No i czekamy na weekend.
Dzisiaj chciałam wam pokazać moje dwie nowe zdobycze, które miałam już upatrzone. Nadarzyła się okazja, że mama jechała na zakupy, więc mi je kupiła. Niestety nie mogłam z nią pojechać przez moje choróbsko... A tak poza tym to szykują się powoli zakupy na Komunię ciotecznego brata, która odbędzie się już w maju. Wiem, że jeszcze zostało sporo czasu, ale porozglądać się zawsze można.

Że tak jeszcze wspomnę CHCE WAKACJE

                                                                                                       mohito
                                                                                                      reserved
To by było na tyle, życzę pracowitego i miłego tygodnia oraz dołączam buziaki kamila :*
 

26 komentarzy:

  1. Taaaaak ! Waaakaaacjeeee ! Albo wiosnę! Ale taką ciepłą wiosnę :D
    Ja dziś o dziwno miałam luźne lekcje ale jutro za to siedzieć w szkole do 17 to nie za fajnie.oO

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chcę wakacje, żeby było już po tych całych stresach:) no ja mam z historią i wosem na odwrót.
    zakochałam się w pierwszej bluzeczce :*

    OdpowiedzUsuń
  3. też chcę te wakacje :) !
    świetne te bluzki , bardzo podoba mi się ta z mohito :* : >

    OdpowiedzUsuń
  4. Bądźmy optymistami, jeszcze tylko troszkę i wakacje :D
    Najlepsza bluzka to ta z serduszkiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. też chce wakacji! :)
    no i też nie lubie wosu i historii
    pierwsza bluzka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ważne czy wakacje, ważne, żeby ciepło było. śliczne bluzki, szczególnie ta pierwsza, w której się zakochałam.! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają te twoje nowe zdobycze :d

    OdpowiedzUsuń
  8. super bluzki najlepsza ta czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne ! ♥
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka z serduszkiem jest genialna ! :)

    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. `UWAGA !.
    przeniosłam się na nowy blog, mam nadzieje, ze bd mnie obserwować ;** pozdrawiam, poppy xoxo
    www.officalblogpoppy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ta z mohito jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. no bo w tam tym zmieniłam adres i nikt nie dostawał informacjii o tym, że dodałam nowego posta i wgl. za dużo osób znało adres z rl. do niego ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. t-shirt z inskrypcją - cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do licytacji ciuchów które wystawiłam na allegro, mam nadzieję że znajdziesz coś dla siebie :) http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7073799 www.marta-bryka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna ta pierwsza koszulka!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ta pierwsza mi się bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba niechcący "wyrzuciłam" Wasz blog z mojej listy obserwowanych...

    Ta koszulka z serduszkiem jest świetna. Sama chciałabym taką :)

    Co do rozglądania się (zakładam, że za sukienką), to wcale nie jest za wcześnie. Ja np. sukienki na Sylwestra szukam już w listopadzie. :) Zostawianie czegoś takiego na 2-3 tygodnie przed okazją, kończy się nerwami i kupowaniem czegoś, co tak naprawdę nie zadowala :) Także rozglądaj się i to mocno :P

    OdpowiedzUsuń
  19. `dzięki ;** nie moge sie już doczekac ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka czy nie to i tak rozpocznij poszukiwania. Choćby dlatego, że to przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. z serduszkiem sliczna!

    idaalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. kapitalne bluzeczki ;)
    podoba mi się tu, będę wpadać częściej ;)
    zapraszam również do mnie:
    http://katharia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)