Strony

sobota, 26 lutego 2011

tydzień

Cześć! Tydzień minął dobrze tak jak myślałam. Oczywiście nie było aż tak kolorowo i nie obyło się bez co najmniej dziwnych incydentów...dużo spraw pozostaje do przemyślenia i głębszego rozważenia. W szkole jest od razu przyjemniej gdy nie ma sprawdzianów, bo kartkówki to rzecz normalna, zdarzają się codziennie więc do takiej rutyny można się przyzwyczaić. We wtorek byłam w Piotrkowie, ponieważ musiałam ponownie wyrobić paszport, bo stracił ważność. Czekaliśmy około godzinę w kolejce! Niestety w Polsce to normalne, za nami był również tłum ludzi, którzy nie wiem do której godziny czekali.. Paszport musiałam wyrobić, ponieważ w dzień zakończenia roku szkolnego jedziemy do Wiednia i Bratysławy z Kamilą na wycieczkę, ponieważ moja mama jedzie tam z koleżankami z pracy :) Następnie weszliśmy na krótko do galerii, nie miałam w planach nic kupować, ale zaopatrzyłam się w dwa dłuższe swetry, nowe trampki i t-shirt.
Ten tydzień będzie o wiele bardziej intensywniejszy. W poniedziałek jadę do ortodonty do Tomaszowa, we wtorek mamy sparing z siatkówki z liceum, więc czeka mnie siedzenie w szkole od 8 do 16-17. Po za tym multum nauki! Ale nie poddam się łatwo. Muszę wreszcie się zabrać za lekcje, bardzo bardzo mi się nie chce, muszę znaleźć jakąś dobrą motywację. Powalczę przynajmniej z trenami na pamięć i wierszem z niemieckiego również na pamięć.Mus to mus..
Życzę udanego weekendu, Ola


28 komentarzy:

  1. Widzę że macie te same książki od polaka co my ;) Nawet na ten sam temat trafiamy haha :D
    Mmmm.. Wiedeń.. Jak fajnie. Mnie to się marzy jakaś wymiana, ale co zrobić.. W gim3 czegoś takiego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja także mam takie książki. Tylko, że ja mam do 1 klasy PG. Nie czytałam Kochanowskiego - wolę Mickiewicza;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miała nam zadać bo ostatnio inwokacje z Pana Tadeusza mieliśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wgl. w którym mieście mieszkacie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam dużo pracy niestety... trzymam kciuki na sparingu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwierz mi, że oszalałam :)) jeszcze tydzień temu nie spojrzałabym na tatuaż

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też muszę się wziąć do nauki. Mój tydzień też zapowiada się pracowicie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też w tamtym roku uczyłam się tych trenów :)
    powodzenia na sparingu i w uczeniu się :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja miałam recytację w ubiegłym tygodniu : D
    powodzenia w nauce ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde współczuje tych trenów

    OdpowiedzUsuń
  11. też wyrabiałam niedawno paszport i się naczekałam jeszcze dłużej ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog.Dodałam się do opserwatoró i licze na to samo na moim blogu http://kasiazakrzewska.blogspot.com
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. masz stały aparat czy zdejmowany ?

    OdpowiedzUsuń
  14. brzydzę się tą całą szkołą... -___-

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj, u mnie też zapowiada się cięzki tydzien..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mialam caly luty zawalony nauka :(
    Trzymam ksiuki za ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kartkówki, sprawdziany, pytanie i po co to wszystko ://

    OdpowiedzUsuń
  18. ja z niecierpliwoscia czekam na sezon truskawkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale wam fajnie ja pewnie pojadę tylko do babci :((

    OdpowiedzUsuń
  20. `wiem, ale mi na nim strasznie zależy *O*
    p.s.-żeby dostawać powiadomienia na pulpicie nawigacyjnym o moich nowych notkach musisz zakończyć obserwacje mojego bloga, a potem się znowu dodać do obserwatorów ;**

    OdpowiedzUsuń
  21. pamiętam treny Kochanowskiego...tak mocno nauką wyryte w pamięć
    i pamiętam moją wychowawczynią, nauczycielkę języka polskiego
    niesamowity czas w liceum...

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś uczyłam się trenu VIII

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)