Strony

czwartek, 11 sierpnia 2011

jogurty

Hej!
Dzisiaj po południu znowu wybrałyśmy się z dziewczynami do miasta. Tym razem moim celem był zakup jogurtów. Będąc w markecie ostatecznie zdecydowałam się na dwa jogurty i ryżowe wafle. Przy okazji wpadłyśmy do Rossmana i kupiłam kilka potrzebnych kosmetyków. Przeszłyśmy większą część miasta co wywołało we mnie zmęczenie, ale nie zrezygnuje przez to z wieczornego wyjścia :)



Nie wiem jak was, ale mnie przeraża fakt że za 3 tygodnie szkoła, chociaż przyznam się szczerze że były momenty w których miałam ochotę do niej wrócić :o kamila

34 komentarze:

  1. Ja nie mogę si doczekać powrotu na studia;) To cudowny czas spędzony na zajęciach, poznawanie nowych technik rysunku, grafiki itp. - rozwój mnie samej;) Czas spędzony z przyjaciółmi;) Bezcenne wspomnienia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten moment i tak kiedyś musi nastąpić, ja po wakacjach idę do liceum, więc będę miała nowa klasę. Jestem ciekawa, z jakimi ludźmi spędzę kolejne 3 lata.

    OdpowiedzUsuń
  3. jadłam ten bananowy, ale mi nie smakował :P

    podziwiam cię, ja o powrocie do szkoły nie myślałam ani razu xd

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wafle ryżowe :)
    Rice Cakes ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też to przeraża nie jesteś sama ;)
    fajne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. taak, już tylko 3 tyg. hmm- ja się cieszę, że znowu będę miała jakiś cel ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś otagowana u mnie na blogu - `jakie mieszkają twoje kosmetyki?` :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniaam ;)

    Ja nie chce szkoły!
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. już za trzy tygodnie szkoła ? O niee !
    Jogurty wydają się być dobre :)
    Obserwujemy się nawzajem ? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kochm wafle ryżowe :D
    zapraszam do mnie, bedzie mi milo jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja jeszcze caaały wrzesień wolny ;) później będę jęczeć, że nie chcę wracać na uczelnię :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm, uwielbiam wafle ryżowe : D
    Dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  13. wafle- pycha !! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. mmmmm.... uwielbiam te ryżowe wafelki ;))))
    ja już na szczęście szkołe mam za sobą ;) a więc wakacje trwaja caaały rok ;) Pozdrawiam Dziewczyny!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. przede mną na szczęście jeszcze ponad miesiąc wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bananowy mój ulubiony mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie również przeraża ten fakt, także nie jesteś sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bananowy jogurt <3
    a z włosami mam bardzo podobnie:) tylko nei robią mi się aż takie "mocne" fale jak Tobie, tylko delikatne:)
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Te wafle to tylko w czekoladzie jak dla mnie.

    a szkoła mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ryżowe wafle:) A co do szkoły,to mnie też to przeraża..Dzięki za komentarz u mnie,obserwujemy?^^

    OdpowiedzUsuń
  21. oj tam szkoooła :D wykorzystaj te 3 tygodnie w pełni i nie przejmuj się tym co nieuniknione na zapas ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. mniam mniam xd

    no niestety, niedługo szkoła i tez mnie to przeraża ;/..

    +dodaje.

    OdpowiedzUsuń
  23. ;p uwielbiam te wafle i jogurty
    nie mogę uwierzyć że to tylko 3 tygodnie
    w tym roku w ogóle nie odczułam pory wakacyjnej ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. lubie jogurty! ;d
    ale do szkoły nie chce wracać ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. póki co wole nie myśleć o powrocie do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie chcę do szkoły, tak się rozleniwiłam, że nie dam rady wstawać o szóstej. Nie jadłam tych jogurtów akurat. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)