Strony

piątek, 12 sierpnia 2011

nails

Uwielbiam budzić się, kiedy słońce świeci prosto w twarz! To tak bardzo obrazuje lato i wakacje! Słońce jednak dzisiaj wyczerpało swoje działanie i już zbliżają się ciemne chmury..
Właśnie pomalowałam sobie paznokcie na modny sposób w tym sezonie. Wcześniej mimo, że już chciałam, nie mogłam spróbować jak to wygląda, ponieważ obcięłam paznokcie, a zanim moje krótkie paznokcie podrosną to mija bardzo dużo czasu. Teraz są już w miarę, chociaż i tak marnie wyglądają. Zabrałam się więc do pracy.


 Wykorzystane lakiery pochodzą z Rossmana.
Idę posprzątać wreszcie na dysku i opróżnić pen drivy ze starych zdjęć, bo dużo się tego zebrało.
PS. Jutro mamy dla Was niespodziankę, nie wiem czy to Wam się spodoba, ale zobaczycie.
Ola

48 komentarzy:

  1. fajne kolorki:)
    czekam na niespodziankę^^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor :)
    ale nie na moje paznokcie ;) ja lubię czerwony, czarny, beżowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne lakiery. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten lakier z lewej strony, jest mega. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam te lakiery ;d
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolorki ;) jednak ten po lewej bardziej mi się podoba ;)
    Pozdrówki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kolorki ;p jestem ciekawa tej niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. peeling kosztował mnie tylko 6.99 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też miałam tez z WIBO jest świetny- niestety mi się skończył ;/
    zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm.. gdzieś ostatnio widziałam paznokcie pomalowane w te kolory ; P. Ale nie pamiętam gdzie. xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski kolorek <3
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. super kolorki ;))

    Na moim blogu pojawiła się już pierwsza notka z serii "New faces", która ma na celu przybliżenie Ci osób z ogromnymi szansami na odniesienie wielkiego sukcesu w świecie mody.
    W wolnym czasie - Wejdź, przeczytaj, zobacz i wyraź swoje zdanie :)

    LINK:
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/08/new-faces-first.html

    Pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. w tamtej notce jest akurat jedna :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jeszcze nie używałam ;) wypróbuję wieczorkiem ;p ale podobno ładnie złuszcza naskórek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. spokojnie da się chodzić ;) tylko trzeba się przyzwyczaić ;) Pozdrawiam!!!! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten z lewej :) jak dla mnie konstystencja za gęsta :)
    ładne paznokcie ogólnie. zapraszam do siebie, nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne pazurki : *
    Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ps. u mnie nowa notka ;) jak coś to zapraszam ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Też muszę wyczyścić swojego kompa. Już ledwo w nim ię wszystko mieści.
    Niespodzianka? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny kolor, fajnie tu macie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mam taki lakier z rossmana jak ten turkusowy tylko że ja mam bezbarwny

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten po lewej , ten bardziej niebieskie fajniejszy, ale ogólnie efekt super.

    OdpowiedzUsuń
  24. też mam lakier w tym kolorze, rzeczywiście jest mega modny i świetnie wygląda. ;> dodaję do obserwowanych, naprawdę fajny blog. zapro do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. oo też mam ten niebieski z misssporty, jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne paznokcie ! ;D

    + nowa notka u mnie ( :

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za odwiedziny, dodałam do obserwowanych;-)

    A lakiery świetne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Też muszę poczyścić pen drivy ^^
    To jest straszne ;/
    A co do lakieru śliczny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne te lakiery <3
    Będę do Was wpadać, a więc obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. kolorki zaczepiste :))

    OdpowiedzUsuń
  31. tez tak maluje paznokcie :) (jeśli już uda mi się zabrać za malowanie :P )
    czekam na niespodziankę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. no w te wakacje to pogoda nam daje..;/ nie chce wiedzieć jaka zima będzie ;p

    a jak słonce świeci to i człowiekowi się lepiej na duszy robi :P

    OdpowiedzUsuń
  33. pretty! :) x


    p.s. I'm having a sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne lakiery i w ogóle świetny blog ! ♥

    Zapraszam : agucz.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bym nie radziła obcinać, lecz piłować w takim razie :-)

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)