Strony

sobota, 13 sierpnia 2011

KONIEC WSPÓLNEGO BLOGA!

Na dzisiaj miałyśmy dla Was przygotowaną niespodziankę. Nie jesteśmy jednak pewne, czy Wam się spodoba. Chciałyśmy Wam przekazać, że od dziś każda z nas będzie miała swojego, osobnego bloga! Oczywiście to nie oznacza, że tego bloga kasujemy. Zostawiamy go na wypadek gdybyśmy jeszcze kiedyś chciały zmienić zdanie. Jeżeli podobał Wam się ten blog i chcecie dalej śledzić nasze poczynania na bloggerze zapraszamy na nasze nowe blogi:
Tam znajdziecie już dokładniejsze informacje :)
Dziękujemy wszystkim czytelniczkom za czytanie, komentowanie i bycie razem z nami. Mamy nadzieję, że to nie koniec! Liczymy na ciąg dalszy z najlepszymi czytelniczkami - Wami! :)

41 komentarzy:

  1. No to w takim razie się przerzucamy widze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia ;p zajrzę do obu z Was ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno zajrzę na oba blogi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zajrzę. ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno do was wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo napewno zajrzę do was! :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D
    Pozdrawiam Iloncia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ;p w takim razie teraz będę odwiedzać nowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno zajrzę :)
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno wpadnę na obydwa blogi ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu się rozchodzicie? :(
    będę zaglądać na wasze blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pączek rules :D

    Super pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm będzie ciekawie ;D
    zajrzę zaraz

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia :-)

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. z chęcią odwiedzę wasze osobne blogi :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie że będę obserwować !! :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey! Jestem Evelynn i niedawno założyłam bloga, dotyczącego mojej muzyki. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz osobno?:(
    Będę zaglądała do Was! Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajrzę do obu:)

    Zapraszam do mnie,
    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zajrzę do każdej :)
    wróciłam już znad morza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o ! szkoda ;(
    ale i tak bd czytać twojego i "czyśka" bloga ;0
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love the blue
    Great blog

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno obejrzę ;) Tymczasem zapraszam do mnie! http://my-world-life-love.blogspot.com/ Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ! Blog jest za dobry żeby go opuszczać (:

    OdpowiedzUsuń
  24. zgadzam się z Izabelką . ale osobne blogi też są świetne ! ;*
    powodzenia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. lovely colors!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcie , obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. o jak fajnie ; )
    zdjęcie strasznie mi się podoba ;d dobry pomysł ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny blog. (;

    obserwujemy .? ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę napisać,że to dobry pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy blog *.*
    zapraszam do mnie : http://welcome-to-realityy.blogspot.com/
    Obserwujemy ?.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)