Strony

sobota, 13 sierpnia 2011

KONIEC WSPÓLNEGO BLOGA!

Na dzisiaj miałyśmy dla Was przygotowaną niespodziankę. Nie jesteśmy jednak pewne, czy Wam się spodoba. Chciałyśmy Wam przekazać, że od dziś każda z nas będzie miała swojego, osobnego bloga! Oczywiście to nie oznacza, że tego bloga kasujemy. Zostawiamy go na wypadek gdybyśmy jeszcze kiedyś chciały zmienić zdanie. Jeżeli podobał Wam się ten blog i chcecie dalej śledzić nasze poczynania na bloggerze zapraszamy na nasze nowe blogi:
Tam znajdziecie już dokładniejsze informacje :)
Dziękujemy wszystkim czytelniczkom za czytanie, komentowanie i bycie razem z nami. Mamy nadzieję, że to nie koniec! Liczymy na ciąg dalszy z najlepszymi czytelniczkami - Wami! :)

49 komentarzy:

  1. No to w takim razie się przerzucamy widze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia ;p zajrzę do obu z Was ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. oo napewno zajrzę do was! :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D
    Pozdrawiam Iloncia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ;p w takim razie teraz będę odwiedzać nowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno zajrzę :)
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno wpadnę na obydwa blogi ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu się rozchodzicie? :(
    będę zaglądać na wasze blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pączek rules :D

    Super pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm będzie ciekawie ;D
    zajrzę zaraz

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia :-)

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią odwiedzę wasze osobne blogi :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie że będę obserwować !! :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey! Jestem Evelynn i niedawno założyłam bloga, dotyczącego mojej muzyki. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdj. oraz piękne paznokcie :)))



    A


    JA



    ZAPRASZAM




    DO



    SIEBIE


    :)


    life-as-hanna.blogspot.com




    life-as-hanna.blogspot.com




    life-as-hanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz osobno?:(
    Będę zaglądała do Was! Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajrzę do obu:)

    Zapraszam do mnie,
    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zajrzę do każdej :)
    wróciłam już znad morza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o ! szkoda ;(
    ale i tak bd czytać twojego i "czyśka" bloga ;0
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the blue
    Great blog

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno obejrzę ;) Tymczasem zapraszam do mnie! http://my-world-life-love.blogspot.com/ Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ! Blog jest za dobry żeby go opuszczać (:

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam się z Izabelką . ale osobne blogi też są świetne ! ;*
    powodzenia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcie , obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jak fajnie ; )
    zdjęcie strasznie mi się podoba ;d dobry pomysł ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny blog. (;

    obserwujemy .? ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę napisać,że to dobry pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  27. love this colors and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Zapraszam na mojego bloga, na którym sprzedaję wszystko, od kosmetyków, przez ubrania i różne inne rzeczy(zbieram pieniądze na wynajem mieszkania-sprzedaję nawet to, co mi się podoba, więc będzie mi miło jeśli zerkniesz). Na blogu przekazuję też sposoby na stosunkowo łatwy zarobek dla każdego bez wychodzenia z domu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Such a great post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy blog *.*
    zapraszam do mnie : http://welcome-to-realityy.blogspot.com/
    Obserwujemy ?.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam na bloga http://upolitycznieni.blogspot.com/, gdzie próbuję dokonać oceny rzeczywistości społeczno-politycznej z perspektywy nastolatki. Miejmy (my młodzi ludzie), swoje zdanie w ważnych dla nas i dla naszego kraju sprawach! Pozdrawiam :) (Przepraszam za Spam z góry dziękuję za zainteresowanie :) )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wyrażenie opinii :)